Bouwjaar | 06-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.833 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-XL-BG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.833 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-XL-BG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carassist BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 20A |
Postcode | 6851 EH |
Plaats | Huissen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 2340042 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-assist.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda 5 1.8 Touring
- Kenteken: 92-XL-BG
- Merk: Mazda
- Model: 5
- APK tot: 16-07-2025
- Tellerstand: 269833 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: L8
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1370 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 7
- Verbruik: 7.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
Infotainment
- Audio installatie
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Carassist BV
Handelstraat 20A
6851EH Huissen
026-2340042
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 5 | Platonische liefde
Een gezinsauto moet ruim, praktisch, ruim, veilig en ruim zijn. Mazda profileert zich als een merk dat sportieve auto's met een elegant Japanse vormgeving bouwt. Het lijkt alsof het karakter van een Mazda en de kenmerken van een gezinsauto nauwelijks zijn te verenigen. De nieuwe Mazda5 belooft echter het beste van beide te combineren. Is dat gelukt?
De Mazda5 is een MPV volgens Mazda: ruim en praktisch, maar zonder het rijplezier te vergeten. De schuifdeuren maken de Mazda5 extra kind-vriendelijk.
Plus
- ruim en praktisch
- rijdt als een gewone personenauto
- kindvriendelijk dankzij schuifdeuren
Min
- vliegtuigtafeltjes drukken hinderlijk tegen knie achterpassagier
- weinig aandacht voor navigatie, communicatie en entertainment
Conclusie
Mazda belooft dat de tweede generatie Mazda5 ruim, praktisch en veilig is, maar tegelijkertijd ook even elegant en sportief als alle andere modellen. Die belofte wordt grotendeels waargemaakt. De rijeigenschappen zijn goed, zij het niet zo goed als die van bijvoorbeeld een Mazda6. In vergelijking met de concurrentie zijn de prestaties gemiddeld, terwijl het verbruik juist lager is dan gemiddeld.
Als het gaat om ruimte en praktische mogelijkheden overtuigt de Mazda5 het meest. Daarbij maken de schuifdeuren de auto bijzonder kindvriendelijk. Binnen de grenzen van een MPV biedt de 5 ook enige elegantie en dat is bijzonder in dit segment.
Een rijder van de vorige generatie Mazda5 verwoordde het zo: dit is geen auto om verliefd op te zijn, maar ik ben er wel steeds meer van gaan houden. Dat zal nog sterker gelden voor deze tweede generatie!