Bouwjaar | 26-10-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.121 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-348-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.121 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-348-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Thijs Leenders |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Ren 44 |
Postcode | 6562 JK |
Plaats | Groesbeek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3973973 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garagebedrijfthijsleenders.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Garagebedrijf Thijs Leenders
Als je liever persoonlijk langskomt, ben je van harte welkom!
Ons team zal je graag meer informatie geven over het voertuig van je keuze en je assisteren bij het regelen van een proefrit. Als je specifieke vragen hebt over bepaalde modellen of als je meer informatie wilt over ons aanbod, neem dan gerust contact met ons op!
- Tel: (024) 3973973
- E-mail: info@garagebedrijfthijsleenders.nl
- www.garagebedrijfthijsleenders.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.