Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M / Achteruitrijcamera / Navigatie / Cruise control Adaptief / Bluetooth

€ 17.785,-

Bouwjaar 31-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.037 km
Deuren 5
Kenteken JJ-447-G Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M / Achteruitrijcamera / Navigatie / Cruise control Adaptief / Bluetooth


€ 17.785,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.037 km
Deuren 5
Kenteken JJ-447-G Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Herwers Hengelo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisbergseweg 8
Postcode 7255 AE
Plaats Hengelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)575 - 462244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.herwers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieurkleur: Black/black2
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Basis afleverpakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket " Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een kwart tank brandstof, Herwers privilége pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Vervangend vervoer gratis bij onderhoud of reparatie, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd

U bent van harte welkom in de showrooms van Herwers! Onze dealerorganisatie bestaat uit 12 vestigingen in Oost-Nederland. Wij zijn officieel merkdealer van Dacia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan en Renault.

Onze verkoopadviseurs ontvangen u graag om samen uw wensen te bespreken of een proefrit te organiseren. Mét een lekker kopje koffie!



- Eenvoudig een proefrit plannen
- Gemakkelijk contact via WhatsApp, webchat of telefonisch
- Bereikbaar van 9u - 21u en zaterdag van 9u - 17u 
- Altijd een ruime voorraad, 24/7 online te bekijken
- Taxatie van uw huidige auto op afstand mogelijk

Koop, private lease of financieren; wij adviseren u graag over de aanschafmogelijkheden en mobiliteitsoplossingen die we bieden. Staat de auto die u zoekt er niet tussen? Wij kunnen voor u op zoek! 

We vinden het belangrijk dat onze klanten zich thuis voelen bij ons en kwaliteit staat daarom hoog in het vaandel. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8.9! 
Heeft u vragen? Neem gerust even contact met ons op.

Prijs en uitvoeringsspecificaties voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie