Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M HUD | Stoelverwarming | Camera

€ 23.595,-

Bouwjaar 22-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.560 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M HUD | Stoelverwarming | Camera


€ 23.595,-

Algemeen

Bouwjaar 22-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.560 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cars Completed
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weversveld 47A
Postcode 7031 CP
Plaats Wehl
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83971037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carscompleted.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.192 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; RDW-leges, Wettelijke garantie
- Bovag 12 maanden (€ 895 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
- Halve tank brandstof
- Professioneel poetsen van de auto binnen / buiten
- Direct vervangend vervoer bij garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Geen nieuwe APK

Te koop: Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M
Ervaar rijplezier en stijl in deze sportieve Mazda CX-3! Deze compacte SUV combineert dynamisch design met uitstekende prestaties dankzij de krachtige 2.0 SkyActiv-G motor met 120 pk. Uitgerust met luxe GT-M uitvoering, geniet je van premium features zoals lederen bekleding, adaptieve cruisecontrol, en een navigatiesysteem. Met zijn strakke lijnen, hoge zitpositie en zuinige

Hieronder leg ik de opties van de Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M uit:

1. Achterbank in delen neerklapbaar: De achterbank kan in delen worden neergeklapt om extra bagageruimte te creëren zonder dat de hele achterbank plat hoeft te liggen.
2. Achteropkomend verkeer waarschuwing: Waarschuwt je als een voertuig snel dichterbij komt van achteren, zodat je tijdig kunt reageren.
3. Achteruitrij assistent: Helpt bij het achteruitrijden door de omgeving te scannen en waarschuwt voor obstakels.
4. Achteruitrijcamera: Geeft je een duidelijk beeld van wat er achter de auto gebeurt tijdens het achteruitrijden, wat parkeren eenvoudiger en veiliger maakt.
5. Airco (automatisch): Houdt de temperatuur in de auto automatisch op het gewenste niveau voor optimaal comfort.
6. Alarm klasse 1 (startblokkering): Een startonderbreker voorkomt dat de auto zonder de juiste sleutel gestart kan worden, wat de diefstalbeveiliging verhoogt.
7. Anti Blokkeer Systeem (ABS): Voorkomt dat de wielen blokkeren tijdens het remmen, waardoor de auto bestuurbaar blijft en je sneller kunt stoppen.
8. Anti doorSlip Regeling (ASR): Voorkomt doorslippen van de wielen bij het optrekken, vooral op gladde wegen, voor betere grip.
9. Armsteun acht

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie