Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 121PK 2019 1e eig. | HUD | Camera |

€ 19.990,-

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.661 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 121PK 2019 1e eig. | HUD | Camera |


€ 19.990,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.661 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KS Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fabriekstraat 10
Postcode 7005 AR
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 234384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ksautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.162 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda CX-3. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Met automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur is deze auto helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-3 samen. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige auto, financieringen en garantiepaketten bestaan tot de mogelijkheden, neem hierover contact op met onze verkoopadviseur.

Mocht deze auto uw interesse hebben gewekt, neem dan vrijblijvend contact op met onze verkoopadviseur.

Disclaimer:
Onze advertenties worden altijd zo zorgvuldig en accuraat mogelijk opgesteld. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met de verkoopadviseur. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie