Bouwjaar | 10-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum van den Broek |
Contactpersoon | Dhr. van den Broek |
Adres | Lage Kamp 10 |
Postcode | 7317 AT |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5339966 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.130 kg
Wielbasis: 257 cm
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De Mazda CX-3 is een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Eén blik naar binnen bewijst het al: pure klasse, onder meer dankzij het lederen interieur. Het comfort van de stoelverwarming geeft in koude dagen nét dat beetje extra. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze Mazda profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, dakspoiler, witte knipperlichten, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Deze Mazda is voorzien van dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
In de Mazda CX-3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door head-up display, dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
= Bedrijfsinformatie =
Ook Buiten onze openingstijden zijn wij Geopend op afspraak. Belt U Voor een Afspraak! Mvg Autocentrum A Van Den Broek
Wij weten als geen ander dat het kopen van een nieuwe auto voor veel mensen een hele opgave is.
Hierbij zijn betrouwbaarheid en de prijs belangrijke factoren. Door onze jarenlange ervaring bij het inkopen van auto's weten wij als geen ander welke auto's wij wél en welke vooral niet te koop aan moeten bie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.