Bouwjaar | 05-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.847 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-362-PH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 138 kW (188 pk) |
€ 42.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.847 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-362-PH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 138 kW (188 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Eickhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kayersdijk 153 |
Postcode | 7332 AR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eickhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 138 kW (188 PK)
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 138 kW (188 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.436 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Mazda CX-30 enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Op de teller van deze auto staat slechts 9847 kilometer. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie verzorgen de aandrijving van deze SUV. Wat valt er verder op aan dit model? Dat is toch zeker het lederen interieur. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. Deze Mazda CX-30 heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De Mazda is standaard voorzien van: connected drive services, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control en draadloos opladen.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Hou zicht op de weg en check tegelijk de functies op het dashboard: dat kan, dankzij de head-up display. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.