Bouwjaar | 13-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.896 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-730-ND Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.896 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-730-ND Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Eickhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kayersdijk 153 |
Postcode | 7332 AR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eickhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2019 - feb. 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 132 kW (179 PK)
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 224 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze dealeronderhouden Mazda CX-30 van het bouwjaar 2020 heeft 121896 kilometer op de teller staan. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie verzorgen de aandrijving van deze SUV. Deze Mazda CX-30 komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Door het combineren van beelden van vier camera's, biedt de 360 graden camera een naadloos en gedetailleerd beeld van de hele omgeving rondom deze auto. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Loopt het verkeer onderweg vast, schakel dan de file assistent in en laat het systeem zorgen voor de juiste afstand bij stilstaan en rijden. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Extra opties op deze auto zijn: premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, DAB ontvangst en regensensor.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Recht voor u ziet u de weg én alle dashboardinformatie dankzij de head-up display De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Indien u onbedo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.