Bouwjaar | 08-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.406 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PS-663-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.406 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PS-663-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive by David |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bloemenhof 5 |
Postcode | 6678 BP |
Plaats | Oosterhout Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41222042 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivebydavid.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2017 - sep. 2019
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
ZIE SPECIFIEKE VOERTUIGOMSCHRIJVING ONDERAAN DEZE ADVERTENTIE.
Welkom bij Automotive by David!
Bekijk onze volledige fotoreportage online op onze website, waar we meer dan 50 prachtige foto's hebben toegevoegd voor een perfecte eerste kennismaking!
Deze in nieuwstaat verkerende Mazda CX-5 is origineel Nederlands geleverd en zeer luxe uitgerust!
De CX-5 verkeerd in bijzonder goede optische en technische staat! Er is nooit bezuinigd op het onderhoud.
Onderhoudshistorie:
- d.d. 13-06-2024 bij 160.435 km (Grote onderhoudsbeurt uitgevoerd door BOVAG garage Bontenbal)
- d.d. 09-01-2023 bij 129.530 km (Onderhoudsbeurt is uitgevoerd door de Mazda dealer Jansen uit Arnhem)
- d.d. 01-02-2022 bij 101.566 km (Onderhoudsbeurt is uitgevoerd door de Mazda dealer Jansen uit Arnhem)
- Etc. Etc.
- APK vervaldatum: 09-01-2025
- Eerste volgende onderhoudsbeurt: d.d. 13-06-2025 omstreeks 180.435 km
Enkele highlights van de Mazda zijn:
- Het i-Activesense Pack (o.a. Achteruitrijcamera, Head-Up Display, Rijstrooksensor, Verkeersbord detectie),
- Speciaal lak: 'Machine Gray' metallic,
- Origineel Navigatiesysteem (i.c.m. DAB-radio).
- 19 inch Lichtmetalen velgen,
- Lederen bekleding i.c.m. Stoel- en Stuurverwarming,
- en een Trekhaak.
Vanzelfsprekend wordt deze Mazda CX-5 geleverd met twee originele autosleutels, originele boekjes en een tellerrapport van Nationale Autopas, wat je nog meer zekerheid geeft over de kilometerstand en de geschiedenis van de auto. Indien gewenst kunnen wij tegen een kleine meerprijs extra garantie meeleveren; 6 maanden voor Eur. 459,= of zelfs 12 maanden voor Eur. 749,=.
Mocht je interesse hebben, dan ben je van harte welkom voor een bezichtiging en proefrit. Neem ook contact met ons op voor aanvullende foto's of kijk direct op onze eigen website!
LET OP: De door ons aangeboden auto staat op een externe locatie, dus neem altijd eerst contact met ons op voor een bezichtiging en/of proefrit.
Contactgegevens:
Automotive by David
Whatsapp: 06 4
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.