Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Homura - All-in rijklrprs | lederen bekleding | elc. verstelb best stoel

€ 42.900,- incl. BTW

Bouwjaar 14-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.882 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Homura - All-in rijklrprs | lederen bekleding | elc. verstelb best stoel


€ 42.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.882 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Honda Wesselink Emst B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 22
Postcode 8166 AE
Plaats Emst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)578 - 661439 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.honda-wesselink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Wesselink Service Pakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Wij leveren deze auto voor een all-in rijklaarprijs, dat is inclusief het "Wesselink Service Pakket":

o Een Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschrift - Health check voor aflevering;
o 12 maanden BOVAG garantie;
o Pech Assistance geldig tot aan eerstvolgende periodieke onderhoud met een maximum van 12 maanden ;
o Voorzien van minimaal 12 maanden APK keuring;
o Brandstoftank minimaal halfvol getankt;
o Interieur, exterieur intensief gereinigd en gepoetst;
o Gecontroleerde kilometerstand bij het RDW (Tellerrapport);
o Gratis einde garantiecheck.

Mogelijkheid tot verlenging van de garantie tot dat de auto een leeftijd heeft van 10 jaar of 180.000km heeft gereden i.c.m. een Vakgarant autoverzekering. Informeer bij onze verkoopadviseurs.

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom bij onze vestigingen in Apeldoorn, Deventer en Emst. Autobedrijf Wesselink, kwaliteit gegarandeerd !

Autobedrijf Wesselink B.V. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en diensten en een bezoek brengt aan één van onze sites. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten of daarvoor aansprakelijkheid te aanvaarden. Aan de inhoud van deze site kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie