Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.193 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 42.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.193 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Schouten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lokhorstweg 3 |
Postcode | 3851 SE |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 556510 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfschouten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Autobedrijf Schouten biedt u deze prachtige Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Homura aan, met nog maar 11.183 KM, origineel Nederland en afkomstig vanaf zijn 1e eigenaar. Het exterieur is uitgevoerd in de metallic kleur: 'Eternal Blue', gecombineerd met een zwart lederen interieur. Verder beschikt de Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Homura over een mooie lijst met opties, waaronder:
- Parkeersensoren voor- en achterzijde
- LED Verlichting
- Lichtmetalen velgen 19"
- Elektrisch panoramaschuifdak
- Head-Up Display
- Apple Carplay / Android Auto
- Navigatiesysteem Full Map
- DAB+
- Climate Control
- Cruise Control Adaptive
- Sfeerverlichting
- 360° Camera
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Premium Audio Systeem Bose
- Stoelverwarming voor
- Stoelventilatie voor
- Stuurwiel verwarmd
Deze prijs is onze premium rijklaar prijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie, afleverbeurt volgens fabrieksvoorschrift, minimaal 10 maanden APK en een complete poetsbeurt plus een halve tank brandstof bij de aflevering.
Inruil is altijd welkom. Voor een prijsindicatie van uw in te ruilen auto ontvangen wij graag enkele foto's via Whatsapp op 06-30126402. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden!
Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek onze website voor de volledige fotorapportage in verhoogde kwaliteit, kijk op https://www.autobedrijfschouten.nl/aanbod !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.