Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD Automaat / Leder / Navi

€ 9.950,-

Bouwjaar 30-03-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 310.518 km
Deuren 5
Kenteken 22-TRV-4 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD Automaat / Leder / Navi


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 310.518 km
Deuren 5
Kenteken 22-TRV-4 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Garderen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Putterweg 56-01
Postcode 3886 PD
Plaats Garderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53955377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogarderen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Met een auto als deze Mazda CX-5 komt u absoluut goed voor de dag. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. Deze Mazda CX-5 is luxe afgewerkt. Kijk maar naar het lederen interieur! Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Ook regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De juiste bandenspanning is essentieel voor een stabiele wegligging. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt in de gaten of banden voldoende lucht bevatten Accident avoidance system is een pre crash systeem. Het systeem helpt u om een dreigende aanrijding te voorkomen. In deze Mazda vinden we verder een dodehoekdetectie en hill hold functie.

Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Mazda te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige auto of motor mogelijk

Kijk voor ons complete aanbod op www.autogarderen.nl

WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND

Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen of de door u geselecteerde auto nog op voorraa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie