Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD | AUTOMAAT | NAVIGATIE | STOELVERW. | CAMERA

€ 21.450,-

Bouwjaar 19-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.207 km
Deuren 5
Kenteken Z-273-FF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD | AUTOMAAT | NAVIGATIE | STOELVERW. | CAMERA


€ 21.450,-

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.207 km
Deuren 5
Kenteken Z-273-FF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gunnewiek-Helmers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ruurloseweg 70
Postcode 7141 LG
Plaats Groenlo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)544 - 464593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gunnewiekhelmers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2012 - feb. 2015

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Veelzijdigheid en doordacht design staan aan de basis van deze ruime Mazda CX-5 uit 2015 die een stand van 86207 kilometer op de teller heeft. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De lederen bekleding geeft het interieur een hoogwaardige uitstraling. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Mazda CX-5 voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Het full map navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Deze Mazda is voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-aansluiting.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg. In deze Mazda vinden we verder een dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?

= Bedrijfsinformatie =

Bij autobedrijf Gunnewiek - Helmers worden Service en Kwaliteit nog met HOOFDLETTERS geschreven.
Wij bieden u de mogelijkheid om te kiezen uit drie afleverpaketten,

pakket A : Auto poetsen binnen / buiten plus minimaal 10 liter brandstof € 195,-

pakket B : A plus kleine beurt en minimaal 6 maanden APK € 395,-

pakket C : A plus B tevens volledige beurt nieuwe APK minimaal halve tank bra

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie