Bouwjaar | 09-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 26.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Tiggeloven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Winterswijksestraat 69 |
Postcode | 7126 AA |
Plaats | Bredevoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 451252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autotiggeloven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.115 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,3 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneem pakket (inbegrepen): Geldige APK, vloeistoffen controle, wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Geldige APK, Vloeistoffen controle
- Standaard pakket (€ 395 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met wettelijke garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): Wettelijke garantie; Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden
- BOVAG pakket (€ 695 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met 12 maand BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Gereinigd van binnen en buiten, Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Pechhulp Europa, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden
Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Mazda CX-5. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Deze Mazda CX-5 is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.