Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-926-ZD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-926-ZD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobiliteitscentrum De Beijer |
Contactpersoon | Bas de Beijer |
Adres | Verbindingsweg 2B |
Postcode | 6674 DL |
Plaats | Herveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 491503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.de-beijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): De Beijer Bovag afleveringspakket.: * Minimaal 12 maanden APK keuring. * Onderhoudsbeurt volgens schema + inspectie op 40 controle punten. * 12 maanden Bovag garantie of geldende fabrieks-garantie (max. 20.000km). * Minimaal 1 jaar of 10.000km onderhoudsvrij. * Professioneel gereinigd van binnen en buiten. * Tenaamstelling en vrijwaren. * Brandstoftank half volle tank. * Distributieriem vervangen (indien aanwezig en minimaal 10.000km voor vervanging). * 12 maanden Bosch pechhulp NL (meerprijs € 52,50). * Uitgebreide uitleg van de auto. * Bovag/Bosch carservice netwerkgarantie mogelijk tegen meerprijs. * De Beijer mobiliteitspas (12 maanden geldig).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Wordt verwacht. Auto is ingeruild.
Welkom bij Mobiliteitscentrum De Beijer. Altijd keuze uit meer dan 60 occasions!
Al onze occasions worden geadverteerd met een aantrekkelijke meeneemprijs.
Wilt u extra zekerheid, BOVAG-garantie en onderhoud? dit kan met onze uitgebreide servicepakketten deze kunnen wij u tegen een eerlijke meerprijs aanbieden.
Inruil van u huidige auto is mogelijk.
Dealer onderhouden. Automaat. Trekhaak max. trekgewicht 2.000kg. Groot Touchscherm, Navigatie, Audio, Led verlichting, Afneembare trekhaak, Stoelverwarming, Automatische airco, Bluetooth telefoon/audio, Achteruitrij camera.
Wij helpen u graag verder en adviseren u graag bij het maken van uw keuze. Een bezichtiging en een proefrit is altijd bij ons mogelijk, graag hiervoor wel een afspraak maken om teleurstellingen te voorkomen.
Bosch Car Service de Beijer is een universeel BOVAG autobedrijf, al meer dan 55 jaar! Service en klant tevredenheid staat bij ons op 1.
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 9:00 tot 16:00. Op afspraak is 's avonds ook mogelijk. Zondags gesloten.
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.