Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD | Camera | Trekhaak | DAB | Cruise Control |

€ 19.995,-

Bouwjaar 25-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.399 km
Deuren 5
Kenteken PR-937-J Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD | Camera | Trekhaak | DAB | Cruise Control |


€ 19.995,-

Algemeen

Bouwjaar 25-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.399 km
Deuren 5
Kenteken PR-937-J Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Heije
Contactpersoon Harold Heije
Adres Pakhuisweg 18
Postcode 6718 XJ
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 520178 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageheije.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 454 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Deze prijs is op basis van een meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto en eventuele vrijwaring van de inruilauto.
- Afleverpakket viaBovag (€ 1.495 meerprijs):
Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.

Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Deze prijs is op basis van een scherpe internet meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto, eventuele vrijwaring van de inruilauto. U kunt hiernaast ook gebruik maken van een van onze servicepakketten.

Servicepakket Plus €795,-

Hiervoor krijgt u Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsbeurt exterieur en Interieur stofzuigen & reinigen, Brandstoftank voor een kwart gevuld, 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak.

Servicepakket Premium €1495,-

Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.

Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.

Onze auto's worden geplaatst middels een occasion manager platform. Optielijsten worden automatisch ingevuld. Vraag daarom bij een eventuele aankoop altijd of de voor u belangrijke opties daadwerkelijk aanwezig zijn. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of OPTIE fouten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie