![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.980 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TJ-375-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.980 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TJ-375-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AW Auto's |
Contactpersoon | A. Wichgers |
Adres | Pollaan 55 |
Postcode | 7202 BV |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 729000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.awautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Black/black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,3 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Harold Wigchers
Deze Nederlans geleverd Mazda CX-5 staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De hoogwaardige uitstraling van deze auto wordt benadrukt door de lederen bekleding. Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten,trekhaak Bose geluids boxen tot standard uitrusting..
De prijs voor deze auto is volledig rijklaar!
Zonder extra kosten bent u verzekerd van:
- Grote onderhoudsbeurt incl. alle hieruit voorkomende kosten, dus bv. nieuwe banden, remmen, accu en distributieriem.
- Kilometerstandgarantie
- Poetsbeurt binnen- en buitenkant
- Minimaal 12 maanden APK
- Inruil mogelijk
- Vervangend vervoer tijdens garantie
- Tenaamstelling auto
- 6 maanden volledige garantie (of 12 maanden BOVAG-garantie voor € 395,-)
- Vrijwaring voor inruil-auto
Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.
AW Auto's is aangesloten bij BOVAG: betrouwbare occasions voor de laagste prijs.
Bezoek onze website voor uitgebreide informatie en lease- en financieringsmogelijkheden.
Bel, mail of Whatsapp ons voor informatie, een afspraak en/of proefrit:
0575 - 729 000
06 - 22 461 044
06 - 50 826 085
info@awautos.nl
Alle dagen tot 21.00 uur bereikbaar, ook via Whatsapp!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.