Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 TS+ I-Activesense pack , Automaat, Stuur/Stoelverwarming, Trekhaak, LKA, PDC, Camera, Clima, Cruise, LMV 17 Inch

€ 24.900,-

Bouwjaar 27-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.892 km
Deuren 5
Kenteken RB-667-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 TS+ I-Activesense pack , Automaat, Stuur/Stoelverwarming, Trekhaak, LKA, PDC, Camera, Clima, Cruise, LMV 17 Inch


€ 24.900,-

Algemeen

Bouwjaar 27-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.892 km
Deuren 5
Kenteken RB-667-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jansen Arnhem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlamoven 28
Postcode 6826 TN
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3648888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jansenarnhem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Black/black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,3 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: standaard:
Standaard afleverpakket houdt in, dat de auto wordt afgeleverd zoals hij er bij staat in de showroom met een geldige apk.

Voor auto's vanaf €4500,- is een uitgebreid afleverpakket beschikbaar inclusief 6 maanden BOVAG garantie.
Voor auto's onder de €4500,- is een minder uitgebreid afleverpakket beschikbaar tegen een lagere prijs.

Heeft u interesse om bij uw auto een afleverpakket te nemen dan is dit mogelijk. Op onze site staat uit gelegd welk afleverpakket mogelijk is op uw auto. https://www.jansenarnhem.nl/afleverpakketten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Basiskleur: grijs / grijs
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Al onze occasions worden standaard afgeleverd met een compleet afleverpakket. Dit betreffen onderstaande pakketten;

Voor auto's vanaf €4.500,- berekenen wij een uitgebreid afleverpakket van €895,- inclusief 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens schema, NAP controle, een uitgebreide poetsbeurt van zowel het interieur als het exterieur, een nieuwe APK bij aflevering, minimaal 20.000 kilometer reserve op de distributieriem én minimaal 3 millimeter bandenprofiel.

Voor auto's onder de €4.500,- is een minder uitgebreid afleverpakket beschikbaar voor €295,- met daarin een nieuwe APK bij aflevering, reiniging van de binnen- en buitenzijde en controle van de vloeistoffen en de vitale delen.
Deze pakketten stellen ons in staat de service te bieden die ervoor zorgt dat wij met een gerust hart de auto af kunnen leveren.

Mocht u meer informatie wensen over onze afleverpakketten, kijkt u dan op onze website door de onderstaande URL te kopiëren:
https://www.jansenarnhem.nl/afleverpakketten

Hoewel deze website met grote zorg is samengesteld en wordt onderhouden, geven wij geen garanties aangaande de juistheid van de aanwezige informatie aangezien wij hierin in sommige gevallen afhankelijk zijn van d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie