Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G GT | 1e eigenaar | Leder | Trekhaak | Full LED | Memory | BOSE | Stoelverwarming | PDC | Navigatie | Keyless

€ 17.700,-

Bouwjaar 03-12-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.331 km
Deuren 5
Kenteken HN-706-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G GT | 1e eigenaar | Leder | Trekhaak | Full LED | Memory | BOSE | Stoelverwarming | PDC | Navigatie | Keyless


€ 17.700,-

Algemeen

Bouwjaar 03-12-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.331 km
Deuren 5
Kenteken HN-706-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Seldenrijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 22
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.seldenrijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden garantie.

Wat deze CX-5 uniek maakt:
- origineel Nederlands geleverd

- afkomstig van de eerste eigenaar
- geleverd en onderhouden door Mazda dealer Auto Hensgens te Roermond:
13-11-2023 141.002km vervanging van motorolie en oliefilter, verversen van remvloeistof, visual check-up
03-11-2022 119.771km vervanging van motorolie en oliefilter, vervanging van interieurfilter, vervanging van bougies, visual check-up
18-11-2021 102.917km vervanging van motorolie en oliefilter, vervanging van inlaatluchtfilter, verversen van remvloeistof, visual check-up
03-12-2020 90.171km vervanging van motorolie en oliefilter, vervanging van interieurfilter, visual check-up
08-11-2019 76.151km vervanging van motorolie en oliefilter, vervanging van interieurfilter, verversen van remvloeistof, visual check-up
17-10-2018 55.449km vervanging van motorolie en oliefilter, vervanging van inlaatluchtfilter, visual check-up
11-10-2017 39.974km vervanging van motorolie en oliefilter, vervanging van interieurfilter, verversen van remvloeistof, visual check-up
20-10-2016 20.410km vervanging van motorolie en oliefilter, visual check-up
03-12-2015 3km 0-inspectie
- aantoonbare kilometerstand
- extra voorzien van:
 * Trekhaak
 * 'Meteor Gray' metallic lak


- als SkyLease GT standaard rijk uitgerust met o.a. zwart lederen interieur, elektrisch verstelbare voorstoelen, bestuurdersstoel met lendensteun en geheugenfunctie, 

stoelverwarming vóór, Geïntegreerd navigatiesysteem met DAB+ tuner en Bluetooth, Bose Premium Audio met 9 speakers, Smart Keyless Entry, Blind Spot Monitoring, parkeersensoren vóór/achter, LED koplampen, Adaptieve bochtenverlichting, 17 inch lichtmetalen wielen en privacy glass




Deze prijs is inclusief 6 maanden garantie, vraag ons naar de voorwaarden.




Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.



Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie