Mazda CX-5 2.0 SkyActive-G GT | 2e eigenaar | Trekhaak | Leder | Bose | Stoelverwarming | Full LED | Navigatie | DAB+ | Keyless | PDC

€ 17.900,-

Bouwjaar 24-07-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.691 km
Deuren 5
Kenteken GR-437-B Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActive-G GT | 2e eigenaar | Trekhaak | Leder | Bose | Stoelverwarming | Full LED | Navigatie | DAB+ | Keyless | PDC


€ 17.900,-

Algemeen

Bouwjaar 24-07-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.691 km
Deuren 5
Kenteken GR-437-B Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Seldenrijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 22
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.seldenrijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.

Origineel Nederlandse CX-5, afkomstig van de tweede eigenaar

Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Mazda CX-5 heeft 177691 kilometer gelopen. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Volume aanpassen, andere radiozender? U bedient het audiosysteem veilig en handig met de functies op het stuur. Deze auto is voorzien van DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Mazda CX-5. Bel of mail ons nu voor een afspraak.



Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact me

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie