![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.261 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SLB-72 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.261 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SLB-72 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Massehuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Breukelaarweg 2 |
Postcode | 7051 DX |
Plaats | Varsseveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 244044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.massehuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Keurig Dealer Onderhouden Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 2WD
- Bouwjaar: 2013
- Kilometerstand: 228.000 km (NAP)
- Motor: 2.0 benzine
- Vermogen: 165 pk
- Transmissie: Handgeschakeld (6 versnellingen)
- Eigenaren: Afkomstig van de 2e eigenaar
Uitrusting en Kenmerken
- Comfort en gemak:
- Cruise control
- Climate control
- Stoelverwarming
- Parkeersensoren voor en achter
- In hoogte verstelbaar stuur en stoel
- Isofix bevestigingspunten voor kinderzitjes
Navigatie en veiligheid:
- Navigatiesysteem (full map)
- Achteruitrijcamera
- Xenon verlichting
Exterieur:
- Trekhaak (max. trekgewicht 1800 kg)
- Elektronica:
- Elektrische ramen voor en achter
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Bijzonderheden
Onderhoud: Keurig dealer onderhouden, wat zorgt voor een goede staat van het voertuig.
Deze Mazda CX-5 biedt een combinatie van betrouwbaarheid, luxe en praktische functionaliteiten. Het uitgebreide navigatiesysteem en de achteruitrijcamera maken het rijden en parkeren gemakkelijker, terwijl de Xenon verlichting voor extra veiligheid zorgt. De climate control en stoelverwarming zorgen voor extra comfort, en met de trekhaak kunt u tot 1800 kg trekken, ideaal voor het meenemen van een caravan of aanhanger.
Al onze auto's worden door ons afgeleverd met een nieuwe APK keuring!
Inruil, een proefrit en of aankoopkeuring zijn bij ons mogelijk.
Hoewel de informatie zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan om eerst even te bellen voor een bezichtiging.
Massehuis Auto's: 0315-244044
Peter Nijenhuis: 06-52134054
Wilger Masselink: 06-17397166
Kijk ook eens bij onze andere advertenties voor ons complete aanbod!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.