Mazda CX-5 2.0 SKYLEASE+ 4WD AUT. | TREKHAAK AFN. | XENON | NAVI | CRUISE | STOELVERW. |

€ 13.750,-

Bouwjaar 26-08-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.665 km
Deuren 5
Kenteken 2-KZS-33 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 SKYLEASE+ 4WD AUT. | TREKHAAK AFN. | XENON | NAVI | CRUISE | STOELVERW. |


€ 13.750,-

Algemeen

Bouwjaar 26-08-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.665 km
Deuren 5
Kenteken 2-KZS-33 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ruud den Hartog
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijkstraat 43
Postcode 4194 SK
Plaats Meteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 580566 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website ruuddenhartog.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2012 - 2015

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Lengte: 456 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieur: Black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen): Dit betreft een zo meeneemprijs zonder afleverwerkzaamheden of garantie.
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): Ruud den Hartog garantie 3 maanden (3 maanden garantie)

Origineel Nederlands geleverde Mazda CX-5 2.0 Skylease + 4WD. De auto rijdt en schakelt goed. Deze Mazda CX-5 is o.a. voorzien van: een automatische versnellingsbak, afneembare trekhaak, Xenon koplampen, dode hoek detectie, cruise control, climate control, parkeersensoren voor en achter, stoelverwarming voor, navigatiesysteem full map, bluetooth telefoonverbinding, key-less start, leder multifunctioneel stuurwiel en lichtmetalen velgen  



Is uw interesse gewekt door deze (bedrijfs)auto? Neem dan contant met ons op! U bent van harte welkom voor een bezichtiging en/of proefrit. Wij zijn Iedere werkdag geopend van 7.30 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 8.00 uur tot 16.00 uur.

Service van begin tot eind, dat vinden wij belangrijk. Onze auto's worden geleverd met een nieuwe APK en garantie, tenzij anders vermeld. Tevens heeft de auto een pre inspectie gehad. De auto wordt hier op uw naam overgeschreven.

Als extra service werken wij met aanvullende onderhoudspakketten, bijvoorbeeld een uitgebreidere garantie. Dit is te lezen op onze website www.ruuddenhartog.nl, of neem telefonisch contact op via 0345 580 566. Bij Autobedrijf Ruud den Hartog nemen wij graag werk uit handen. Onze medewerkers geven u graag een passend advies omtrent de financierings- en verzekeringsmogelijkheden voor uw auto!

Wij heten u graag welkom, de koffie staat klaar!

*Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat de daadwerkelijke uitvoering van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties. Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.*

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie