Bouwjaar | 04-04-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-280-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-280-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Massehuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Breukelaarweg 2 |
Postcode | 7051 DX |
Plaats | Varsseveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 244044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.massehuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Krachtige en Luxe Mazda CX-5 2.0 TS+ 2WD (2014) - Uitstekend Onderhouden
Ontdek deze sterke en rijk uitgeruste Mazda CX-5 2.0 TS+ 2WD uit 2014, afkomstig van de eerste eigenaar en met een kilometerstand van 164.000 km (NAP). Deze ruime en veelzijdige SUV biedt een perfecte combinatie van comfort, kracht en luxe, ideaal voor zowel dagelijks gebruik als lange ritten.
Krachtige Prestaties: 2.0 Motor en Trekhaak voor 1800 kg
De betrouwbare 2.0 motor zorgt voor krachtige prestaties, terwijl de trekhaak met een maximaal trekvermogen van 1800 kg deze CX-5 tot een uitstekende keuze maakt voor het trekken van aanhangers of caravans. Perfect voor avontuurlijke reizen of zware ladingen.
Moderne Technologie: Navigatie Fullmap en Cruise Control
Met het fullmap navigatiesysteem vind je moeiteloos de snelste en meest efficiënte routes, ongeacht je bestemming. De cruise control zorgt voor ontspannen en zuinige ritten, vooral op lange afstanden.
Comfort in Alle Seizoenen: Climate Control en Stoelverwarming
Dankzij de climate control geniet je altijd van een aangenaam klimaat in de auto. De stoelverwarming biedt extra comfort, vooral tijdens koude dagen, zodat je altijd warm en ontspannen kunt rijden.
Veilig en Praktisch: Parkeersensoren en Isofix
Met parkeersensoren aan de voor- en achterkant wordt inparkeren een stuk eenvoudiger en veiliger. De Isofix-bevestigingen maken het gemakkelijk en veilig om kinderzitjes te installeren, wat deze SUV geschikt maakt voor gezinnen.
Verstelbaar Comfort: In Hoogte Verstelbaar Stuur en Stoel
Zowel het stuur als de stoel zijn in hoogte verstelbaar, waardoor je altijd een ergonomische en comfortabele rijhouding kunt aannemen, ongeacht de lengte van de bestuurder.
Stijlvol en Functioneel: 17" Lichtmetalen Velgen en Elektrische Ramen
De 17" lichtmetalen velgen geven deze CX-5 een sportieve uitstraling, terwijl de elektrische ramen voor en achter en de elektrische buitenspiegels zorgen voor extra gemak en functionaliteit.
Kenmerken in het Kort:
- Bouwjaar: 2014
- Kilometerstand: 164.000 km (NAP)
- Motor: 2.0, trekhaak voor max. 1800 kg
- Comfort: Climate control, stoe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.