Bouwjaar | 24-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.232 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-KHP-25 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 12.470,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.232 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-KHP-25 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Valstar Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Apeldoornseweg 35A3 |
Postcode | 7333 NR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46046474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.valstar-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4555 x 1840 x 1710 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Zeer mooie Mazda CX-5 van de tweede eigenaar, voorzien van goed onderhoud en mooie opties.
De kleur van de auto heet Aluminium, een bijzondere kleur die op de foto eigenlijk niet goed tot zijn recht komt. Ik raad u daarom aan om de auto overdag te komen bekijken!
Waanzinnig goed rijdende auto, iets wat altijd opvalt wanneer ik mijn gebruikelijke testronde maak met onze auto's.
*Climate Control
*Trekhaak
* Dodehoek assistent
*Navigatie
*Stoelverwarming
*Multifunctioneel stuurwiel
*Xenon-koplampen
*Elektrisch bedienbare spiegels en ramen
Al met al is dit een zeer fijne en goed sturende Mazda CX-5. Mijn persoonlijke mening: ik vind de CX-5 altijd prettig om te rijden. Mazda biedt een geweldige besturing en gasrespons, waardoor u soepel met het verkeer meekomt. Het schakelen verloopt aangenaam en de 2.0-motor met 165 pk geeft verrassend genoeg het gevoel van een turbomotor. De motor levert al vroeg koppel, wat bijzonder is voor een auto zonder turbo.
Dus bent u op zoek naar een smetteloze Mazda CX-5 in de bijzondere kleur 'Aluminium', in combinatie met stoere zwarte velgen? Dan nodigen wij u graag uit voor een bezichtiging!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Valstar Automotive! Wij zijn gepassioneerd door alles wat op wielen staat en zich voortbeweegt door middel van een brandstofmotor (of accu tegenwoordig!). Ons aanbod bestaat alleen uit voertuigen waar wij persoonlijk een connectie mee hebben en die wij grondig hebben gecontroleerd. Bij Valstar Automotive bieden wij niet alleen auto's aan, maar ook onze expertise en passie voor het autorijden. Bij ons krijgt u altijd een eerlijk advies.
U bent van harte welkom van maandag tot en met zaterdag. We zijn zeer flexibel, maar het is prettig als u even van tevoren belt voordat u vertrekt.
ooooooooooooooooo
Wij bevinden ons op een vrij nieuw industrieterrein aan de rand van Apeldoorn/Beekbergen. Niet alle navigatiesystemen leiden direct naar ons adres. Mocht u ons niet kunnen vinden, bel mij dan gerust op. Wij zitten tegenover een groot wit gebouw genaamd Vremac!
TIP: Bekijk onze website om de foto's in hogere resolutie te zien!
www.valstar-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.