Mazda CX-5 2.0 TS+ SENDO-EDITION 165PK, 1E-EIG, DEALER-ONDERHOUDEN, XENON, NAVI, ECC-AIRCO, CRUISE, PDC V+A, BOSE-AUDIO, KEYLESS ENTRY

€ 16.950,-

Bouwjaar 25-08-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.859 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ SENDO-EDITION 165PK, 1E-EIG, DEALER-ONDERHOUDEN, XENON, NAVI, ECC-AIRCO, CRUISE, PDC V+A, BOSE-AUDIO, KEYLESS ENTRY


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-08-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.859 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AUTOTIJD BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sleutelbloemstraat 59
Postcode 7322 AH
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3030930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autotijd.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0 TS+ SENDO-EDITION 165PK, 1E-EIG, DEALER-ONDERHOUDEN, XENON, NAVI, ECC-AIRCO, CRUISE, PDC V+A, BOSE-AUDIO, KEYLESS ENTRY



- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- Tellerstand: 65859 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Kleurnaam: Deep Crystal Blue
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 121 kW / 165pk
- Ledig gewicht: 1401 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja


Pakket: Safety pack

- Bi-xenon koplampen
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Rijstrooksensor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Speciale kleur

Infotainment

- BOSE Soundsystem
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Armsteun achter
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Hill hold functie


Schitterende en in zeer nette staat verkerende Mazda CX5 Sendo, de auto is rechtstreeks ingekocht van de 1e eigenaar, heeft een keurige kilometerstand, de onderhoudshistorie is volledig bij de eerst leverende dealer uitgevoerd, tot en met de laatste beurt op 26 september 2024 bij 65340 km, alles is aantoonbaar bijgehouden in het Mazda digitale onderhoudssysteem (DSR).

Deze auto is voorzien van diverse luxe opties en extra's waaronder; ECC-Airco, navigatiesysteem, Bose audiosysteem, radio/multimediaspeler, 17 inch lichtmetalen velgen, elektrische ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, centrale vergrendeling, parkeersensoren voor - en achter, stoelverwarming, etc. etc.

Zowel van binnen als buiten verkeert deze Mazda CX5 in een nette staat. De servicekosten bedragen € 395,- incl. APK.  

Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging van deze prachtige Mazda CX5, een proefrit behoort event

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie