![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-08-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 14.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Huis Van Den Broek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 32 |
Postcode | 7322 AK |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 2074005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisvandenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 197 km/u
Ledig gewicht: 1.350 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-5. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Met het start-stopsysteem weet u zeker dat u alleen brandstof verbruikt als u echt rijdt. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, adaptieve verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Met de audiobediening op het stuur heeft u altijd twee handen beschikbaar om te rijden. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Met cruise control, keyless entry incl startbutton, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een foute bandenspanning kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Deze Mazda CX-5 is daarom voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.
Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?
= Bedrijfsinformatie =
PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK !
AUTO HUIS VAN DEN BROEK IS EEN BEDRIJF DAT BESCHIKT OVER EEN ZEER GEVARIEERD AANBOD IN JONG GEBRUIKTE OCCASIONS. BENT U OP ZOEK NAAR EEN JONG GEBRUIKTE OCCASIONS DIE BIJ U PAST? WIJ HEBBEN ALTIJD MINIMAAL EEN 40 TAL OCCASIONS OP VOORAAD IN ALLE PRIJSKLASSEN VOOR JONG EN OUD. KIJKT U VAST BIJ ONZE OCCASIONS EN ZIE WELKE OCCASIONS WIJ VOOR U IN DE AANBIEDING HEBBEN.
AUTO HUIS VAN DEN BROEK HEEFT EEN WISSELENDE VOORRAAD MET EEN VOLLEDIGE ONDERHOUD EN KILOMETER HISTORIE. VANZELFSPREKEND BEHOREN INRUIL,FINANCIERING EN EEN EVENTUELE AANKOOPKEURING OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN. AL ONZE AUTOS WORDEN AFGELEVERD MET EEN NIEUWE APK EN GARANTIE.
Indien u deze auto wilt komen bezichtigen, laat het ons dan telefonisch weten. Wij zetten de auto dan voor u klaar, en houden hem voor u gereserveerd (reserveren kan uitsluitend op de dag van uw bezich
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.