![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.362 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | KJ-093-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.362 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | KJ-093-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Doetinchem B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zaagmolenpad 105B |
Postcode | 7008 AH |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48355590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterdoetinchem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4555 x 1840 x 1710 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Geen afleverkosten of verassingen bij ons.
Wij kunnen op locatie voor u overschrijven.
* Inruil mogelijk
Export dienstverlening - AutoCenter Doetinchem
Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met RDW onderstaande documenten :
o Aanmelden om de auto te exporteren
o Een nieuw kentekenbewijs deel 2
o Uitvoerkentekenplaten
o Auto-exportverzekeringen met een geldigheid van 15 dagen
(Groene Kaart verzekering)
Voor meer info zie website AutoCenterdoetinchem.nl
wij kopen alle soorten auto's
Maandag t/m vrijdag 10.00 tot 18.00 uur
Zaterdag 10.00 tot 17.00 uur
Zondag op afspraak
telefoon : 06-48355590
Email : info@autocenterdoetinchem.nl
www.autocenterdoetinchem.nl
Zaagmolenpad 105
7008 AH Doetinchem
Graag eerst bellen om teleurstelling te voorkomen. Natuurlijk kunt u altijd vrijblijvend een bezoekje brengen aan onze showroom. De koffie staat voor u klaar.
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.