Bouwjaar | 2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.160 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.160 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FDS Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg Moslaan 1 |
Postcode | 8051 CP |
Plaats | Hattem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14652550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fdsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Deze CX-5 komt uit 2014 en heeft slechts 210.000 km op de teller!
De auto beschikt over vele mooie opties waaronder: Keyless, Navi, Klima en ga zo maar door.
Ook is de auto altijd netjes voorzien van onderhoud, dit is allemaal netjes terug te vinden in het afgestempelde onderhoudsboekje. Uiteraard ook netjes 2 sleutels aanwezig!
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen of interesse kunt u gerust een berichtje sturen of bellen 0614652550
Met vriendelijke groet (FDS Auto's)
(FDS Auto's, wij zijn een jong, transparant en RDW erkend bedrijf. Gespecialiseerd in de in en verkoop van Personenauto's , ook voor onderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres!
o Wij zijn in het bezit van: Handelaarskentekens
o Wij kunnen: Auto's vrijwaren
o Wij kunnen: Auto's op naam zetten
Wij zien u graag eens aan de Burgemeester Moslaan 1 in Hattem!)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.