Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.159 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GD-J2-4H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.159 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GD-J2-4H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Evers |
Contactpersoon | J. Evers |
Adres | Argonstraat 1 |
Postcode | 7031 HZ |
Plaats | Wehl |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 684421 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eversauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij het ontwerpen van de Mazda CX-5 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze CX-5 is van het bouwjaar 2018, hij heeft 119159 kilometer gelopen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Mazda. Zelfs op de koudste dagen zorgt het verwarmbare stuurwiel, de voorstoelen en de achterbankverwarming ervoor dat u en uw passagiers het nooit koud hebben in deze luxueuze auto. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het navigatiesysteem. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. De uitrusting van deze Mazda is met electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, adaptive cruise control, keyless entry en automatisch dimmende spiegels behoorlijk compleet.
In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont. Met voorzieningen als head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Mazda te reserveren.
Afleverpakket BOVAG afleverpakket 12 maanden (optioneel meer prijs : € 495,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 puntenBovag afleverpuntencomplete poetspeurthalve tank brandstofnieuwe APKonderhoudsbeurt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.