Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.469 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-512-FK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.469 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-512-FK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage ter Maat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenweg 20A |
Postcode | 7055 AV |
Plaats | Heelweg (oude Ijsselstreek) |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 243309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragetermaat.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 683 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- ter Maat Basic personenauto (inbegrepen): ter Maat Basic pakket, rijklaar met geldige APK.
Dit afleverpakket bevat: Bandenprofiel minimaal 3 mm, Brandstof 1/4 tank, Geldige APK, N.A.P. rapport aanwezig, Pechhulp tegen meerprijs ( € 49,95), Slijtagedelen minimaal 5.000 km goed, Vloeistoffencheck, Wassen + uitzuigen, Wettelijke garantie ( vraag naar de voorwaarden)
- ter Maat Extra personenauto (€ 395 meerprijs): ter Maat Extra afleverpakket, klein onderhoud, nieuwe apk en compleet gepoetst.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "ter Maat Basic personenauto"): Bandenprofiel minimaal 4 mm, Brandstof 1/4 tank, Complete poetsbeurt, Klein onderhoud, N.A.P rapport aanwezig, Nieuwe APK, Pechhulp tegen meerprijs ( € 49,95), Slijtagedelen minimaal 10.000 km goed, Wettelijke garantie ( vraag naar de voorwaarden)
- ter Maat Premium personenauto (€ 595 meerprijs): ter Maat Premium afleverpakket, voorgeschreven onderhoud, nieuwe APK, compleet gepoetst, 12 maanden BOVAG garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "ter Maat Basic personenauto"): BOVAG garantie (12 maanden); 12 maanden BOVAG garantie, Bandenprofiel minimaal 5 mm, Brandstof 1/2 tank, Complete poetsbeurt, N.A.P rapport aanwezig, Nieuwe APK, Pechhulp tegen meerprijs ( € 49,95), Slijtagedelen minimaal 15.000 km goed, Voorgeschreven onderhoud
- ter Maat Mobility personenauto (€ 795 meerprijs): ter Maat Mobility afleverpakket, mobiliteit gegarandeerd, BOVAG netwerkgarantie, prijs op aanvraag
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "ter Maat Basic personenauto"): BOVAG garantie (12 maanden); 12 maanden BOVAG netwerkgarantie, Bandenprofiel minimaal 5 mm, Brandstof 1/2 tank, Complete poetsbeurt, N.A.P rapport aanwezig, Nieuwe APK, Pechhulp Europa, Slijtagedelen minimaal 15.000 km goed, Voorgeschreven onderhoud
Bij het ontwerpen van de Mazda CX-5 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Zon en frisse lucht krijgen vrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.