Bouwjaar | 11-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
€ 25.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HJM Mulder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Valkenweg 196 |
Postcode | 7331 HK |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55868565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hjmmulder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Te koop aangeboden:
Een zeer mooie en luxe uitgevoerde MAZDA CX-5 van het bouwjaar 2018. Het betreft hier een " GT-M uitvoering " met vele opties en luxe van dien. Zo is hij voorzien van, airco, navigatie full map, stoelverwarming voor en achter, lederen bekleding, trekhaak ( 2000 kg trekgewicht ), xenon, adaptieve cruise control, elektrische achterklep, head up, keyless go, elektrisch inklapbare spiegels, mistlampen voor, elektrische ramen, getint glas, lichtmetalen velgen, regensensor, chroompakket, koplampsproeiers, 1e eigenaar ( aantoonbaar ), dealer onderhouden etc...
Deze cx5 ziet er zowel van binnen als van buiten perfect uit. De volledige onderhoudshistorie is bekend met alle rekeningen, rapporten, en onderhoudsboekjes van dien. De auto is grotendeels mazda dealer onderhouden. Hij is voorzien van een pittige maar toch ook zuinige 2.5 benzine motor met (onderhoudsarme) distr. ketting.
- INRUIL MOGELIJK
- GEEN AFLEVERKOSTEN
De genoemde prijs is de rijklaar prijs zonder afleveringskosten of kosten van dien aard.
INRUIL IS BESPREEKBAAR en tevens is elke aankoopkeuring toegestaan. Het tenaamstellen evenals een bezichtiging van het voertuig is zeven dagen per week mogelijk. Wij zijn elke week van maandag tot en met zaterdag geopend en evt. zondags op afspraak.
Tevens is een financiering op maat een mogelijkheid voor zowel particulier als bedrijf.
Voor meer informatie of een afspraak kunt u bellen of mailen
Met vriendelijke groet,
Hendrikus Mulder
= Bedrijfsinformatie =
De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is contact op te nemen voor opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beinvloeden. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Voor een uitgebreide fotoreportage kunt u kijken op www.hjmmulder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.