Bouwjaar | 12-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.110 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-146-GF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.110 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-146-GF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jacco de Gooijer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Hofstede 43 |
Postcode | 4033 BV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 607701 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 18996380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaccodegooijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 683 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
De krachtige lijnen van deze SUV springen direct in het oog. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Deze Mazda CX-5 heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. In de winter wil iedereen mee. Zou dat komen door de verwarmde achterbank? Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Verder is het systeem uitgerust met: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. In deze Mazda kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Mazda u om veiliger te rijden. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. In deze Mazda vinden we verder een autonoom remsysteem en dodehoekdetectie
Om deze Mazda echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.