Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GR-G6-6H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GR-G6-6H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Evers |
Contactpersoon | J. Evers |
Adres | Argonstraat 1 |
Postcode | 7031 HZ |
Plaats | Wehl |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 684421 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eversauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Met een auto als deze Mazda CX-5 komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto uit 2018 heeft 74747 kilometer gereden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Voorzien van een lederen interieur: stijl en kwaliteit voor u en uw passagiers! Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel en de verwarmbare voorstoelen brengen uw handen, vingers en lichaam snel weer op temperatuur. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
De 360 graden camera wordt mogelijk gemaakt door vier camera's die tezamen werken om zo een uitgebreid zicht te bieden, wat van grote waarde is bij het navigeren door smalle straatjes en parkeerplekken. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Ook achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, adaptive cruise control en keyless entry zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. U bent mede dankzij head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Als u nieuwsgierig bent naar deze Mazda CX-5, neem dan snel contact met ons op.
Afleverpakket BOVAG afleverpakket 12 maanden (optioneel meer prijs : € 495,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 puntenBovag afleverpuntencomplete poetspeurthalve tank brandstofnieuwe APKonderhoudsbeurt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.