Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Homura | LED | Adapt. Cruise | 360 gr. Camera | Bose | Apple Carplay | HUD | Keyless

€ 38.500,-

Bouwjaar 05-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.712 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Homura | LED | Adapt. Cruise | 360 gr. Camera | Bose | Apple Carplay | HUD | Keyless


€ 38.500,-

Algemeen

Bouwjaar 05-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.712 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Aal-Storteboom Dieren Bosch Car Service
Contactpersoon Corné van der Poel
Adres Nijverheidslaan 2
Postcode 6951 KN
Plaats Dieren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)313 - 415286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 28262738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aal-storteboom.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2019 - dec. 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.529 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Full Service Pakket: o 12 maanden Bovag garantie* o Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema o Nieuwe APK (indien < 6 maanden) o Controle van alle vloeistoffen o Reiniging van het in/exterieur o €25,- brandstof o Tenaamstelling van de auto o Vrijwaren van de inruil auto (indien van toepassing) o * Garantiewerkzaamheden dienen door Autobedrijf Aal-Storteboom Dieren te worden uitgevoerd
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Met de Mazda CX-5 is heel veel mogelijk. Een vakantie met het hele gezin, die nieuwe kast ophalen bij Ikea of gezellig met zijn vijven een dagje erop uit. Deze is uit 2021 en heeft 32712 kilometer op de teller. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Ook is de auto voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Mazda CX-5 voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

Deze auto is voorzien van innovatieve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie