Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Luxury 360 camera | Lederen bekleding | Trekhaak | Bose

€ 31.695,-

Bouwjaar 17-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.734 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Luxury 360 camera | Lederen bekleding | Trekhaak | Bose


€ 31.695,-

Algemeen

Bouwjaar 17-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.734 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cars Completed
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weversveld 47A
Postcode 7031 CP
Plaats Wehl
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83971037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carscompleted.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.487 kg
Laadvermogen: 583 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; RDW-leges, Wettelijke garantie
- Bovag 12 maanden (€ 895 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
- Halve tank brandstof
- Professioneel poetsen van de auto binnen / buiten
- Direct vervangend vervoer bij garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Geen nieuwe APK

De Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G combineert krachtige prestaties met verfijnde stijl. Deze SUV biedt een soepele rijervaring dankzij de efficiënte SkyActiv-G-motor, terwijl het stijlvolle design en de premium afwerking zorgen voor een luxe uitstraling. Met geavanceerde technologieën, zoals het infotainmentsysteem en diverse veiligheidssystemen, is elke rit comfortabel en veilig. De ruime en flexibele binnenruimte maakt het de perfecte keuze voor zowel dagelijks gebruik als lange reizen. Ontdek de perfecte balans tussen kracht, comfort en stijl met de Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G.

Hier is een overzicht van de opties en technologieën in de Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G, samen met een korte uitleg van wat ze doen:


Comfort en Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar: De achterbank kan in delen (bijv. 60/40) worden neergeklapt, waardoor de laadruimte flexibel vergroot kan worden.
- Achterbank verwarmd: De zitplaatsen op de achterbank kunnen worden verwarmd voor extra comfort tijdens koude dagen.
- Armsteun achter/voor: Voor extra comfort biedt de CX-5 armsteunen voor zowel de voor- als achterpassagiers.
- Bose® premium-audiosysteem met 10 speakers: Een hoogwaardig audiosysteem dat zorgt voor een rijke en gedetailleerde geluidsweergave.
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen: De bestuurdersstoel kan elektrisch worden aangepast en onthoudt voorkeursinstellingen.
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel: Ook de stoel van de passagier kan elektrisch worden aangepast voor comfort.
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak (Sunroof): Biedt extra licht en ventilatie in de auto door het dak te schuiven of te kantelen.
- Stoelventilatie voor: De voorst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie