Mazda CX-5 Skyactiv-G 165 6MT Comfort BTW auto Dealeronderhouden

€ 29.850,-

Bouwjaar 24-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.587 km
Deuren 5
Kenteken L-632-LP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 Skyactiv-G 165 6MT Comfort BTW auto Dealeronderhouden


€ 29.850,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.587 km
Deuren 5
Kenteken L-632-LP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nico Bruggink B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 7
Postcode 7271 CA
Plaats Borculo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bruggink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Bijzonder mooie en keurig onderhouden Mazda CX5 in de Comfort uitvoering.
De auto is voorzien van de krachtige en uiterst betrouwbare 2.0 Skyactiv-G benzinemotor met 165pk. Deze motor doet zijn werk stil, efficiënt en springt zuinig me brandstof om.

Als Comfort is de auto voorzien van veel luxe opties, waaronder: LED mistlampen, LED dimverlichting, privacy glass (zijruiten en achterruit), elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels met geïntergreerde knipperlichten, elektrisch bedienbare ramen vóór en achter, automatisch dimmende binnenspiegel, remhulp- tractie- en stabiliteitssytemen (EBD, EBA, DSC en TCS), Advanced Smart City Brake Support (SCBS) met voetgangerherkenning (AEB): activeert remmen in noodsituatie, Lane Keep Assist, grootlichtassistent, licht- en regensensor, DAB+ digitale radio, parkeersensoren vóór en achter, stoelverwarming in drie standen vóór, stuurwielverwarming.

Deze Mazda CX5 is aantoonbaar goed volgens fabrieksvoorschriften onderhouden
Het laatste onderhoud heeft de auto gehad op 03-07-2023 bij een kilometerstand van 37.506km.
De APK is geldig tot 24-06-2025.

De Mazda CX-5 behaalt vijf sterren bij Euro NCAP. Euro NCAP is een onafhankelijke non-profitorganisatie die de veiligheid van auto's test aan de hand van een vijfsterrenbeoordelingssysteem. De Mazda CX-5 presteerde in alle vier de testcategorieën van Euro NCAP indrukwekkend:
- Inzittenden volwassenen -95%
- Inzittenden kinderen - 80%
- Kwetsbare weggebruikers (voetgangersveiligheid) - 78%
- Veiligheidsassistent - 59%

Voor een investering van € 450,- kunt u kiezen voor 12 maanden officiële Bovag garantie.
Dit bedrag is niet in de vraagprijs begrepen.  

Deze auto betreft een BTW voertuig. Ondernemers kunnen de BTW over dit voertuig terugvorderen.
De prijs exclusief BTW bedraagt: €25.245,-



Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.

Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Foute

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie