Bouwjaar | 12-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-899-FF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 43.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-899-FF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Typenummer: KSD6EABCS7
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Wit leer
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-01-2029
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Foto's ter illustratie.
Deze auto is door Autobedrijf Nico Bruggink verkocht en aantoonbaar goed volgens fabrieksvoorschriften in onze werkplaats onderhouden.
De Luxury heeft alle luxe van de standaard-uitvoering in combinatie met de Skyactiv-G benzinemotor met 165 pk, 19 inch lichtmetalen wielen, LED signature verlichting en navigatiesysteem. De volgende opties zijn extra ten opzichte van de standaard-uitvoering:
- 19 inch lichtmetalen wielen in Black Metallic
- LED signature verlichting voor en achter
- LED dagrijverlichting
- Adaptieve LED-koplampen: grootlichtassistent met dimmende LED-blokken voor naderend verkeer
- Active Driving Dipslay (ADD): head-up display met belangrijkste rij-informatie met projectie op de voorruit
- 360 View monitor
- Bose premium-audiosysteem met 10 speakers
- Stoelverwarming voorstoelen
- Stuurverwarming
- Smart Keyless Entry
- Mazda Radar Cruise Control
- Achterklep automatisch openen/sluiten
Deze auto heeft als extra uitrusting wit leer pakket. Het wit leer pakket bestaat uit:
- Wit lederen interieur, geperforeerd leer met beige stiksel
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (8-voudig + geheugenfunctie) en verstelbare lendensteun
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel (6-voudig)
- Stoelventilatie voorstoelen
- Stoelverwarming achter (buitenste twee zitplaatsen)
Deze auto is extra uitgerust met Sunroof.
Deze auto betreft een BTW voertuig. Ondernemers kunnen de BTW over deze auto terugvorderen.
De prijs exclusief BTW inclusief BPM bedraagt €37.506,-
De Mazda CX-5 behaalt vijf sterren bij Euro NCAP. Euro NCAP is een onafhankelijke non-profitorganisatie die de veiligheid van auto's test aan de hand van een vijfsterrenbeoordelingssysteem.
De Mazda CX-60 presteerde indrukwekkend in alle vier de testcategorieën van Euro NCAP: Inzittenden volwassenen - 88%, Inzittenden kinderen - 91%, Kwetsbare &n
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.