![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.500 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RP-855-H Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 28.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.500 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RP-855-H Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Black/black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,3 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Let op: deze auto verwachten wij in juli 2024 binnen te krijgen.
Foto's ter illustratie.
Bijzonder mooie en keurig onderhouden Mazda CX5 automaat in luxe TS+ met I-activsense uitvoering.
De auto is voorzien van de krachtige en uiterst betrouwbare 2.0 Skyactiv-G benzinemotor met 165pk. Deze motor doet zijn werk stil, efficiënt en springt zuinig me brandstof om.
Als TS+ met I-Activsense is de auto voorzien van veel luxe opties, waaronder: LED mistlampen/ LED dagrijverlichting/ LED dimverlichting/ LED achter verlichting, adaptieve bochtenverlichting, dodehoek waarschuwing, waarschuwingssysteem bij achteruit rijden, stoelverwarming voor, stuurwiel verwarming, elektrisch inklapbare/ verstelbare/ verwarmbare buitenspiegels, parkeersensoren voor en achter, licht- en regensensor, MZD met DAB+ radio/ CD/ navigatie/ Bluetooth, audiobediening op het stuur, cruise control, climate control, in delen neerklapbare achterbank, etc.
Als extra is deze auto ook voorzien van Apple Carplay.
De auto is voorzien van een trekhaak met afneembare kogel, waarmee deze CX5 tot 2000kg mag trekken.
Deze Mazda CX5 is door Autobedrijf Nico Bruggink nieuw verkocht en aantoonbaar goed volgens fabrieksvoorschriften onderhouden.
Het laatste onderhoud heeft de auto gehad op 28-12-2023 bij een kilometerstand van 59.731km.
Tijdens deze onderhoudsbeurt is o.a. het pollenfilter, het luchtfilter vernieuwd en de remvloeistof ververst.
De APK is geldig tot 03-01-2026.
In juni j.l. is er een nieuwe vooruit geplaatst vanwege een beschadiging.
Er is niet in de auto gerookt.
De Mazda CX-5 behaalt vijf sterren bij Euro NCAP. Euro NCAP is een onafhankelijke non-profitorganisatie die de veiligheid van auto's test aan de hand van een vijfsterrenbeoordelingssysteem. De Mazda CX-5 presteerde in alle vier de testcategorieën van Euro NCAP indrukwekkend:
- Inzittenden volwassenen -95%
- Inzittenden kinderen - 80%
- Kwetsbare weggebruikers (voetgange
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.