Bouwjaar | 29-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-686-PL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-686-PL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Typenummer: KR9REAR6XP
Technische informatie
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 64 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 474 x 189 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-10-2025
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1230 min
Let op; deze auto verwachten wij begin januari 2025 binnen te krijgen.
Foto's ter illustratie.
Deze auto is standaard uitgerust met de geheel nieuwe, e-Skyactiv-PHEV motor. Deze motor combineert een 2.5 benzinemotor met een 17,8kWh accupakket. Goed voor een gezamenlijk vermogen van 327pk/ 500Nm. Dit resulteert in een CO2 uitstoot van gecombineerd slecht2 33gr/km (WLTP) en een gecombineerd verbruik van 1,5/100km (WLTP). De auto is daarbij voorzien van automatisch adaptieve 4 wielaandrijving, waarbij onder normale omstandigheden 90% van de aandrijving op de achterwielen zit.
Deze auto is uitgevoerd als de sportieve 'Homura' en tevens voorzien van de 3 beschikbare optiepakketten.
Standaard is de Mazda CX60 Homura voorzien van 20"lichtmetalen velgen Black, sportieve bumpers, honingraatgrille in black gloss, diverse exterieur accenten in Black Gloss, zwart lederen interieur, stuurwiel elektrisch verstelbaar, 8 voudig elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, in- en uitstapfunctie (stoel/ stuurwiel), stoelverwarming en ventilatie voor, etc.
Als extra is deze auto uitgerust met het:
Convenience & Sound Pack, met onder andere elektrisch bedienbare achterklep met handsfree-functie, privacy glass achter, 360 camera Bose geluidssysteem.
Driver Assistance Pack, met onder andere adaptieve LED-koplampen, Front en Rear Cross Traffic Alert, Mazda Radar Cruise Control (i-Adaptive), auto dimmende binnen- en buitenspiegel.
Panoramic Pack, met onder andere panoramisch schuif-/kanteldak, geïntegreerde windgeleider, elektrische hemel bekleed met stof.
De Mazda CX60 PHEV is zeer geschikt als trekauto. Er mag tot maar liefst 2500kg met de auto worden getrokken.
De auto is nog niet voorzien van een trekhaak.
Deze auto is uitgerust met een eCall systeem. eCall is een systeem dat automatisch een meldkamer belt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.