vorige 248 van 1.212 volgende

Mazda CX-80 E-Skyactiv PHEV 327 automaat AWD Homura Plus Verwacht

€ 73.940,- incl. BTW

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Mazda CX-80 E-Skyactiv PHEV 327 automaat AWD Homura Plus Verwacht


€ 73.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nico Bruggink B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 7
Postcode 7271 CA
Plaats Borculo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bruggink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 7204897

Technische informatie
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Actieradius: 60 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 312 cm

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 36 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 197 - € 216 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1230 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1200 min

Let op; deze auto verwachten wij in oktober 2024 binnen te krijgen.

Deze auto is standaard uitgerust met de e-Skyactiv-PHEV motor. Deze motor combineert een 2.5 benzinemotor met een 17,8kWh accupakket. Goed voor een gezamenlijk vermogen van 327pk/ 500Nm. Dit resulteert in een CO2 uitstoot van gecombineerd slecht2 36gr/km (WLTP) en een gecombineerd verbruik van 1,6/100km (WLTP). De auto is daarbij voorzien van automatisch adaptieve 4 wielaandrijving, waarbij onder normale omstandigheden 90% van de aandrijving op de achterwielen zit.

Deze auto is uitgevoerd als de sportieve 'Homura Plus'
Standaard is de Mazda CX-60 Homura voorzien van:
- 20 inch lichtmetalen velgen Black
- Sportieve bumpers
- Honingraatgrille in Gloss Black
- Diverse exterieur accenten in Gloss Black
- Zwart Nappa lederen interieur
- Stuurwiel elektrisch verstelbaar
- 8-voudig elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- In- en uitstapfunctie (stoel/ stuurwiel)
- Stoelverwarming en ventilatie voor
- Mazda Radar Cruise Control (MRCC): houdt ingestelde snelheid aan en bewaart gewenste afstand tot voorganger
- Cruise & Traffic Support (CTS): controleert en behoudt afstand tot de voorganger en biedt stuurassistentie tijdens filerijden onder 55 km/h

De Homura Plus heeft de volgende uitgelichte opties:
- Elektrisch bedienbare achterklep met handsfree-functie
- Privacy Glass achter
- 360 view monitor met 'see through'-functie en Trailer Support View
- Panoramisch schuif-/kanteldak
- Qi draadloos opladen mobiele telefoon
- Bose premium-audiosysteem met 12 speakers

De nieuwe Mazda CX-80 PHEV is zeer geschikt als trekauto. Er mag tot maar liefst 2.500 kg met de auto worden getrokken.

Deze auto is uitgerust met een eCall systeem. eCall is een s

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-80 | Mazda in het groot

Mazda introduceert een nieuw topmodel: de CX-80. Deze grote SUV belooft behalve heel veel ruimte ook de modernste techniek die de fabrikant in huis heeft. Welke innovaties brengt het topmodel van Mazda?

Autotest | Mazda CX-80 Mazda in het groot

De Mazda CX-80 is een grote SUV met plugin-hybride aandrijving. De benzine- en elektromotor werken niet goed samen en dat gaat ten koste van het comfort. Betrekt de bestuurder bij het rijden.

Plus

  • ruimte voor 6 volwassenen
  • betrekt bestuurder nadrukkelijk bij het rijden

Min

  • achterklep opent te laag
  • voelbaar schakelen tussen benzine en elektromotor

Conclusie

Welke innovaties biedt het topmodel van Mazda? Geen! De CX-80 bedient zich van dezelfde huisstijl, dezelfde ergonomie en dezelfde aandrijving als de kleinere modellen. Wat de CX-80 wel biedt, is heel veel meer ruimte.

Dat lijkt een negatieve conclusie, maar volgens Mazda was dit juist het streven. Volgens Mazda zijn de klanten voor de CX-80 niet op zoek naar vernieuwing. Ze willen geen futuristisch uiterlijk, geen minimalistische cabine en geen computer op wielen. Bovendien willen ze geen auto die boven de weg zweeft, maar een auto die de bestuurder betrekt bij het rijden. Ze willen dus het vertrouwde concept, maar dan in een groter formaat. En dat is wat de CX-80 biedt: Mazda in het groot.

Deel deze advertentie