Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jansen Arnhem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlamoven 28 |
Postcode | 6826 TN |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3648888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jansenarnhem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 7201161
Productienummer: 7201161
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Actieradius: 60 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 312 cm
Draaicirkel: 12 m
Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 258 kg
GVW: 2.388 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 36 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 197 - € 216 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden
Overige informatie
Rijklaargewicht: 2230 kg
Interieur: Zwart Nappa lederen interieur
Verwachtte leveringsdatum: 14-11-2024
Nu op voorraad bij Mazda Jansen Arnhem.
Hoewel deze website met grote zorg is samengesteld en wordt onderhouden, geven wij geen garanties aangaande de juistheid van de aanwezige informatie aangezien wij hierin in sommige gevallen afhankelijk zijn van derden. Wilt u zeker weten dat de gegeven informatie juist is, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen door middel van telefoon, email of een bezoek aan onze showroom!
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-80 | Mazda in het groot
Mazda introduceert een nieuw topmodel: de CX-80. Deze grote SUV belooft behalve heel veel ruimte ook de modernste techniek die de fabrikant in huis heeft. Welke innovaties brengt het topmodel van Mazda?
De Mazda CX-80 is een grote SUV met plugin-hybride aandrijving. De benzine- en elektromotor werken niet goed samen en dat gaat ten koste van het comfort. Betrekt de bestuurder bij het rijden.
Plus
- ruimte voor 6 volwassenen
- betrekt bestuurder nadrukkelijk bij het rijden
Min
- achterklep opent te laag
- voelbaar schakelen tussen benzine en elektromotor
Conclusie
Welke innovaties biedt het topmodel van Mazda? Geen! De CX-80 bedient zich van dezelfde huisstijl, dezelfde ergonomie en dezelfde aandrijving als de kleinere modellen. Wat de CX-80 wel biedt, is heel veel meer ruimte.
Dat lijkt een negatieve conclusie, maar volgens Mazda was dit juist het streven. Volgens Mazda zijn de klanten voor de CX-80 niet op zoek naar vernieuwing. Ze willen geen futuristisch uiterlijk, geen minimalistische cabine en geen computer op wielen. Bovendien willen ze geen auto die boven de weg zweeft, maar een auto die de bestuurder betrekt bij het rijden. Ze willen dus het vertrouwde concept, maar dan in een groter formaat. En dat is wat de CX-80 biedt: Mazda in het groot.