Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 830 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 34.340,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 830 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostendorp Auto Nijmegen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Microweg 51 |
Postcode | 6545 CL |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3031810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostendorp-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 85 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.753 kg
Wielbasis: 266 cm
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 36 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie: Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1248 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1230 min
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan direct contact met ons op of kom langs voor een kop koffie in onze showroom aan de Microweg 51 in Nijmegen. Bij Oostendorp Autogroep gaan we voor uw zorgeloze rijplezier. Kies voor een occasion van onze Oostendorp PLUS selectie met standaard 36 maanden / 45.000 kilometer garantie op basis van de BOVAG garantie voorwaarden. U herkent deze auto's aan het label rechtsonder op de eerste foto. Kijk op onze website voor onze gehele aanbod en uitgebreide fotoreportages. Oostendorp Autogroep is officiële dealer van Toyota, Mazda, Hyundai, Suzuki, Honda en alle merken occasions. Bij een van onze 22 vestigingen in de regio Oost-Brabant, Noord-Limburg en Zuid-Gelderland slaagt u vast en zeker voor een nieuwe of gebruikte auto. We gaan ervoor! Vernoemde voertuigspecificaties zijn onder voorbehoud. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.