Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 Exclusive-Line - nu met ¤ 4.300,- Voorraad Korting

€ 43.435,-

Bouwjaar 16-07-2024
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 Exclusive-Line - nu met ¤ 4.300,- Voorraad Korting


€ 43.435,-

Algemeen

Bouwjaar 16-07-2024
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Eickhof B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Kayersdijk 153
Postcode 7332 AR
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eickhof.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan. 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u
Ledig gewicht: 978 kg
Wielbasis: 231 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Energielabel: D

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

De nieuwste Mazda MX-5 nu met € 4.300,- voorraad korting van € 47.735,- nu voor € 43.435,-

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. Hoewel de auto uit 2024 komt, heeft hij maar 15 kilometer gereden. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Voorzien van een lederen interieur: stijl en kwaliteit voor u en uw passagiers! Tijdens koude winterdagen verjaagt uw stoelverwarming de kou en maakt het rijden heerlijk comfortabel. Tot de uitrusting van deze Mazda behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en windscherm.

Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Bij deze auto is uw smartphone een geavanceerde afstandsbediening. Remote services brengen u overal in contact met uw auto. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De uitrusting van deze Mazda is met DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur behoorlijk compleet.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Wij leveren deze nieuwe auto met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie