Bouwjaar | 14-05-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.350 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-931-GH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
€ 29.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.350 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-931-GH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koppen |
Contactpersoon | J. Koppen |
Adres | C Missetstraat 19 |
Postcode | 7005 AA |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 345160 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkoppen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2021 - dec. 2022
Modelcode: ND
Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 971 kg
Laadvermogen: 259 kg
GVW: 1.230 kg
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
In onberispelijke staat verkerende Mazda MX-5 met slechts 19.350 km gereden.
Origineel Nederlandse auto, rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar.
Auto is geheel vrij van beschadigingen en heeft tevens aantoonbaar een schadevrij verleden.
Nieuw geleverd en sindsdien jaarlijks onderhouden door Mazda dealer Jansen te Arnhem.
Onderhoudsmomenten:
07-05-2021 6 km
04-05-2022 9.133 km
11-05-2023 15.331 km
05-06-2024 18.867 km
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en financiering mogelijk.
1 jaar volledige Bovag garantie!
Al onze auto's zijn voorzien van Nationale Autopas.
Hierdoor heeft u altijd de garantie dat het vermelde bouwjaar en de vermelde kilometerstand correct is.
Dagelijks geopend van 10.00 tot 17.30 uur
Zaterdag geopend van 10.00 tot 16.00 uur
Bezoek buiten deze openingstijden altijd mogelijk. (Graag eerst even bellen.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!