vorige 223 van 1.201 volgende

Mazda MX-5 1.6i-16V Schitterende auto

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-04-1990
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 267.495 km
Deuren 2
Kenteken 71-TT-GL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mazda MX-5 1.6i-16V Schitterende auto


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-04-1990
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 267.495 km
Deuren 2
Kenteken 71-TT-GL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam D.J. Gerritsen auto's
Contactpersoon DJ Gerritsen
Adres Langeweg 24
Postcode 7315 CW
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5053860 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.djgerritsenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 1990 - 1998

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 14
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Wielbasis: 227 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 240 kg
GVW: 1.190 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK

Overige informatie
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Deze auto is door ons in de afgelopen twee jaar helemaal klaar gemaakt! Echt een plaatje om te zien en geweldig om in te rijden.
Nieuwe wielranden en stukje dorpel achter, volledig nieuw in de lak, nieuwe remmen rondom, vier nieuwe banden, nieuwe schokdempers en veren rondom, alle verstellingen van de wielophanging gangbaar gemaakt en afgesteld bij de uitlijn specialisten van Bandencentrum Jan Steverink.
Vanaf 2012 en 238.000 km bij ons in onderhoud geweest.

DJ Gerritsen Auto's al sinds 1998 specialist in Mazda en andere Japanse en Koreaanse merken.
Bel even voor u vertrekt dan weet u zeker dat de auto nog beschikbaar is.
Auto's worden alleen gereserveerd met een aanbetaling!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie