Bouwjaar | 28-05-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.311 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 10-PF-KX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 7.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.311 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 10-PF-KX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ouwens & Pas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van Fasna 87 |
Postcode | 8171 NR |
Plaats | Vaassen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | 0578-745049 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.op-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 240 kg
GVW: 1.250 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Keurige, origineel Nederlands geleverde Mazda MX-5. Afkomstig van de 2e eigenaar en voorzien van NAP. Dorpels zijn door ons vervangen en in goede staat net als de 4 nieuw gespoten velgen welke zijn voorzien van nieuwe banden. Distributieriem is vervangen bij 105.000 km. en de APK is geldig tot maart 2023. Instappen, dakje open en genieten maar!
= Bedrijfsinformatie =
Omdat wij iedere klant dezelfde aandacht willen geven én niet al onze auto's op dezelfde locatie staan, verzoeken wij u vriendelijk om te bellen alvorens u deze kant op komt. Het kan anders zijn dat we u niet kunnen helpen, de auto hier niet staat of misschien zelfs alweer verkocht is. En dat zou zonde zijn!
Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Tevens bieden wij aantrekkelijke financieringsmogelijkheden aan voor iedere auto.
Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord. Meer informatie en andere betrouwbare occasions vindt u op onze website www.op-automotive.nl Wij nodigen u van harte uit om deze auto, onder het genot van een heerlijke kop koffie, met eigen ogen te komen bezichtigen. Openingstijden Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 18:00 uur, Zaterdag 09:00 - 15:00 uur. Graag tot snel!
Ondanks het feit dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg zijn samengesteld kunnen hier geen rechten aan ontleend worden. Controleer de auto daarom altijd goed tijdens een bezichtiging.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!