Bouwjaar | 10-06-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.043 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 5-KHD-82 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 5.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.043 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 5-KHD-82 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | OCM Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edeseweg 111 |
Postcode | 6732 DA |
Plaats | Harskamp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27344064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ocmbv.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 245 kg
GVW: 1.255 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Wat een fun met deze achterwiel aangedreven MX-5! Goed rijdende MX-5 met APK t/m 14-6-2025! Vorig jaar voorzien van een nieuwe cabriokap. Voor meer informatie bellen met 06-27344064
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom voor een kop koffie.
Bekijkt U tevens onze andere advertenties ?
NA SLUITINGSTIJD EN ZONDAG'S ALLEEN PER TELEFOON BEREIKBAAR
OCM Trading handelt met kennis van voertuigen uit ervaring en scholing!
De voertuigen die wij aanbieden en zelf hebben aangekocht worden met de groots mogelijke zorg bekeken.
* Zo kopen wij uitsluitend met kloppende Nationale autopas
* Zo kopen wij in uitsluitend voertuigen met documentatie in
* Wij zijn daarom niet altijd de goedkoopste, maar proberen wel degelijke voertuigen te verkopen
* Het geen wat wij inruilen en niet door de handel word geaccepteerd word verkocht met factuur en voor handels geld
Bij ons is alle inruil mogelijk of het nu gaat om een auto, boot, motor of scooter. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie
Neem voor meer informatie gerust contact op via info@ocmbv.com of +31627344064
Wilt u langskomen voor een bezichtiging? dan is het handig even contact op te nemen of wij aanwezig zijn
Ondanks dat wij met de groots mogelijke zorg en aandacht onze advertenties opstellen is het mogelijk dat de inhoud onvolledig en/of onjuist is. In het bijzonder zijn alle prijzen en opties van het aanbod op de website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Wij zijn aangesloten bij de Nationale autopas
Wij kunnen de auto tenaamstellen bij ons op kantoor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!