Bouwjaar | 14-06-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.479 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TX-464-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.479 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TX-464-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | || Autobedrijf van den Dragt || |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 27G |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 786152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandendragt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda MX-5 1.8 Exclusive | AIRCO | HARDTOP | VERLAAGD | RVS DEMPER |
- Kenteken: TX-464-X
- Merk: Mazda
- Model: MX-5
- APK tot: 03-06-2025
- Tellerstand: 221479 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: L8
- Vermogen: 93 kW / 127pk
- Ledig gewicht: 1055 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 400 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Hardtop
- Lichtmetalen velgen 16"
- Sportvelgen
- Windscherm
Infotainment
- Mp3-speler
- Radio
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Verlaagd
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Leuke en unieke Mazda MX-5 1.8 uit 2007.
De auto rijdt, remt, schakelt perfect.
Leuke upgrades/opties zoals: RVS einddemper, verlagingsveren rondom, lichtmetalen velgen, elektrische hardtop, airco etc.
APK 03-06-2025
|| Autobedrijf van den Dragt ||
Zuiderbreedte 27G
3845MC Harderwijk
0341-786152
info@autobedrijfvandendragt.nl
www.autobedrijfvandendragt.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!