Bouwjaar | 05-07-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.419 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 2-TRX-81 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.419 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 2-TRX-81 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto en Service Van de Mars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Riezebosweg 8 |
Postcode | 8171 MG |
Plaats | Vaassen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 574125 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2011 - mei 2013
Technische informatie
Koppel: 167 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.375 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Auto & Service van de Mars
Met 35 jaar ervaring in de autobranche zijn Gerrit en Piet van de Mars in juni 2003 gestart met garagebedrijf Auto & Service van de Mars B.V.. En sinds 1 januari 2007 is het nieuwe bedrijfspand in gebruik om u nog beter van dienst te zijn.
Aan de Riezebosweg 8 in Vaassen heeft u een vertrouwd adres voor het onderhoud en de APK van alle automerken. Met gekwalificeerd personeel en veel onderdelen op voorraad, is uw auto in goede handen.
Bij Van de Mars bent u ook aan het goede adres als u op zoek bent naar een andere auto. Want Van de Mars koopt en verkoopt alle merken, nieuw of occasion.
Neemt u een kijkje in onze showroom? Op de occasions met foto's uit onze autovoorraad krijgt u een goede indruk. Maar het is natuurlijk beter voor uw beleving om langs te komen voor een proefrit.
Heeft u andere autowensen dan dat u nu ziet? Neem dan vaker een kijkje op deze website want het autobestand wordt regelmatig vernieuwd. Of bel ons gewoon voor een afspraak. Want wij horen graag van u wat uw wensen zijn, zodat wij gericht op zoek kunnen gaan naar de auto die bij u past.
Dat hoort bij onze service! Auto & Service van de Mars voor een veilig gevoel op de weg!
Optioneel afleverpakket € 495,-.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!