Bouwjaar | 15-06-2024 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2024 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Eickhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kayersdijk 153 |
Postcode | 7332 AR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eickhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 219 km/u
Ledig gewicht: 1.016 kg
Wielbasis: 231 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Energielabel: E
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Deze unieke Mazda MX-5 is beperkt gemaakt in deze unieke Homura uitvoering met 2.0 184 PK motor en in de sportieve kleur Aero Grey en gaat dus echt een collectors item worden!
We bieden deze MX-5 nu aan met € 4.300,- voorraad korting geheel rijklaar van € 57.585,- nu voor € 53.285,- - nieuw uit voorraad en nog zonder kenteken, u wordt dus 1e eigenaar en u krijgt de nieuwste kenteken reeks!
Nieuwsgierig geworden? bel ons voor meer informatie en voor een afspraak?
- Bilstein-sportonderstel
- Zwart lederen/AlcantaraŽ RECARO-sportstoelen met grijze bies
- Rode Brembo-remklauwen
- Strutbar
= Bedrijfsinformatie =
We leveren al onze occasions geheel rijklaar af zonder dat u extra (optionele) afleverpakketten bij moet kopen. Al onze occasions worden standaard afgeleverd met minimaal 12 maanden BOVAG garantie, eventueel resterende fabrieksgarantie, 12 maanden mobiliteit service, benodigde onderhoudsbeurt, minimaal 12 maanden apk keuring en gepoetst van binnen en buiten zonder extra kosten.
Al onze nieuwe auto's leveren we geheel rijklaar af inclusief: Waxoyl lakbehandeling, volle tank en luxe kentekenplaten! geīnteresseerd in deze auto? Voor een vrijblijvende taxatie en/of proefrit aanvraag kunt u contact opnemen met verkoop@eickhof.nl of bel met 055-5212809.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!